FAQ – pytania i odpowiedzi
☛ Jaka jest minimalna ilość którą mogę zamówić?
Minimalna ilość podana jest zawsze w opisie danego produktu. Większość produktów zaczyna się już od 1 sztuki.
☛ Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Ze względu na specyfikę działalności naszej firmy produkty oznaczone jako WYKONYWANE NA ZAMÓWIENIE nie podlegają zwrotom ani wymianie- są to produkty, które tworzymy na zamówienie wedle specyfikacji wyznaczonej przez klienta. Pozostałe produkty zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Po otrzymaniu zwrotu mamy 14 dni roboczych na zwrócenie kosztów zakupu- tj. ceny przedmiotu i wysyłki od nas do klienta. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
☛ Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Nie ma dodatkowych opłat, obowiązuje cena i zawartość taka jaka jest napisana w danym opisie produktu.
☛ Czy można dokupić już po realizacji zamówienia dodatkowe produkty z moją personalizacją?
Oczywiście, przez pewien czas zachowujemy wszelkie projekty! Proszę pamiętać, że nawet przy gotowym projekcie obowiązuje minimalna ilość zakupu (np. breloki z logo).
☛ Jak długo czeka się na zamówienie?
Staramy się jak najszybciej zrealizować Państwa zamówienie jednak czasami mamy duży nakład więc czas ten waha się w granicach od 2 do 30 dni roboczych (czas realizacji danych produktów jest integralną częścią opisu).
☛ Czy wysyłamy paczki za granicę?
Tak, jednak opłata za wysyłany towar musi być wpłacona w Polsce w złotówkach, przed wysłaniem towaru. Koszty paczek zagranicznych – patrz strona dotycząca wysyłki.